pondělí 22. května 2017

Zahradní pyramida nebo obelisk...

... různé názvy pro oporu, kterou jsem si plánovala pro své popínavky už delší dobu. Letos na jaře (když muž nakonec kývl a přidal se k výrobě našich vyvýšených zeleninových záhonů) jsem jej "zneužila" ještě k výrobě této pěkné a praktické opory.


Stačilo dodat pět hodně dlouhých ohoblovaných tyček na rajčata (domluveno se známým z naší místní pily), barvitě popsat tu úžasnou věc, kterou z nich chci od svého "borce" vyrobit a pak jen plnit funkci "podej, přines a podrž" a vše natřít :-)

Krásný start do nového pracovního týdne.

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna