neděle 21. května 2017

Na kloboučkové vlně...

... se nese můj dnešní den :-) Koncem pracovního týdne přinesl příliv horkého a slunečného počasí várku nových objednávek na kloboučky. A tak využívám víkendového (věřím, že dočasného) ochlazení a usedám po naší včerejší trojité rodinné oslavě "trávit" ke stroji :-)



První dva kousky jsou na světě - modrobílá variace květů a proužků a černobílá klasika puntíků a novin.

Krásný zbytek neděle

A.

6 komentářů:

  1. Krásné kloboučky!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji :-) Doufám, že udělají radost i svým majitelkám, za kterými už putují .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Aničko, vzpomněla jsem si na tebe v pátek, když jsem marně sháněla klobouček pro Stelinku. Chtěla jsem jednobarevný, no nakonec jsem narazila na jeden z červeného krepu, ale s šíleným nápisem. Riskla jsem to, dvě hodiny pracně párala strojovou výšivku (hrůza, jak to drží:-) ), neproděravěla jsem ten tenký krep, takže jsem se letos asi opět ušetřila od šití :-) Protože tak hezké jako ty, by se mi stejně nepovedly! Tak ať dělají majitelkám radost:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji moc za poklonu. A příště budeš vědět, že máš objednávat u mne. Na míru, v barevné kombinaci na přání a oboustranný - takže vlastně 2 kloboučky za cenu jednoho .-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Moc hezké kloboučky krásné odpoledne přeji ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna