úterý 25. prosince 2018

Vánoční háčkovaní andílci...

... se zrodili z háčku během včerejší štědrovečerní rodinné pohody :-) 


Zatímco se děti po štědrovečerní večeři, zpívání koled, pouštění lodiček, krájení jablíčka... intenzivně ve "svém světě" věnovaly svým dárkům, ponořila jsem se i já do toho svého :-)


Toho vpravo jsem zkoušela uháčkovat už loni. Trochu mě potrápil - problém nebyla angličtina, ale specifický styl slovního popisu, na který nejsem moc zvyklá. Loni rozpracovaný jsem ale letos dokončila a k němu navíc přidala i druhý kousek.

Snad potěší mou mamku, ale hlavně mou babičku, která dnes slaví už své 82. narozeniny :-) Právě ona stála spolu s prababičkou u mých prvních ručních prací.

Krásný 1. svátek vánoční

A.


14 komentářů:

  1. Krásni sú obaja ... budú pekným darčekom ... Anička, aj tebe krásny vianočný deň. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji za milý komentář :-) Krásný druhý vánoční svátek A.

      Vymazat
  2. To je nádhera Aničko.Krásný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji :-) Krásný druhý svátek vánoční A.

      Vymazat
  3. Určitě udělaly andělíčci radost a hlavně to , že jsi převzala lásku a zručnost k ručním pracem. Krásné sváteční dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné prožití svátečních dní. Andělíčci jsou nádherní, mě učily ručním pracem hlavně dvě maminčiny sestry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, děkuji za přáníčko i ohlas k andělíčkům. Je fajn, že u ručních prací ještě pořád to předávání know-how z generaci na generaci funguje :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Krásní jsou !
    Krásný dnešní večer a zrovna takový zítřejší vánoční sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji za ohlas i přáníčko :-) Pohodové dny A.

      Vymazat
  6. Aničko, krásný zbytek vánoční svátků přeji!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko, andělíčci jsou nádherní a určitě hodně potěšili. :-) Mě pletení učila mamka a babička a háčkování hodná sousedka. Babička od taťky byla švadlena, ale zemřela, když jsem byla malá holka, tak mi nestihla předat svoje zkušenosti...
    Přeji príma den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ani nevíš, jakou jsem z nich měla radost. Loni jsem se s tím jedním docela potrápila. Ten anglický návod byl takový krkolomný. Letos jsem začala druhým z návodu a pak se vrátila k tomu s "ananasovým" vzorem a klaplo to :-) Vždycky jsem je u "drobnoháčkařek" obdivovala a toužila taky nějaký zkusit vyrobit. No a konečně se povedlo! Je skvělé, že si měla kolem sebe šikovné ženy, které Tě zasvětily to tajů ručních prací. Sama to dneska dokážu ocenit ještě víc než kdysi jako malá/mladá holka :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna