sobota 29. prosince 2018

Snížkobraní ještě jednou .-)

Pro Markétu. Deset dalších kousků. 



A já pro změnu sedám k šicímu stroji .-)

Mějte krásný den 

A.

15 komentářů:

  1. Aničko,hezkou sobotu přeji.Tedy Ty ale jedeš po výrobě.Zase moc pěkné vločky.Tak ať se dnes daří u šicího stroje.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, užívám vánočního volna, dokud to jde :-) Dobíjím, resp. předbíjím si tím své vnitřní baterky na "horší" časy, kdy na ruční práce nebude tolik času .-) A pro mě je to kromě sportu, čtení, zahrady a trajdání s rodinou po horách opravdu nejlepší relax. Povzbuzení k šití se mi bude hodit - vždycky když rozjíždím něco nového pro někoho jiného, mám trochu strach, zda se to povede a podvědomě tak realizaci oddaluji... Ale dnes už to musím rozetnout a začít .-) Hezký den A.

      Vymazat
  2. Aničko, koukám, že už je u Vás po zdravotni strance zase dobře a nezahališ! Měla bych si vzít z tebe pro a poradit sici stroj😉 Ať ti jde práce od ruky=-O🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, je a klid při tvoření k tomu určitě hodně přispěl .-) Pokud začneš oprašovat ten Tvůj stroj, tak držím palce, ať nezůstane jen u toho a něco krásného ušiješ :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Zdravím Aničko, vločky jsou moc hezké i trička. Prosím te v kolik vstáváš v sobotu, že máš před 8 hotové vločky a už jdeš šít. ..Hned bych si je objednala a ještě raději ty andělicky. S dárky to mam stejne. Inspirace nejdříve týden před svatky;-). Mam stejný přístup i k realizaci. Letos jsem usila jen trenýrky pro muže a pytliky na eko baleni darku. Holkám zatím nic, kvůli iluzi Ježíška. A koupenou mýdlovou hmotu na dárky jsem si nakonec nadělila sobe a plánovaný batoh pro neter nahradila poukázkou do dm. No příští rok začnu dřív, stejný plán jako každý rok. ;-) ale po svátcích už jsem zvládla ušít pletene šaty pro sebe. :-) tak přeji hezké tvoření a vše něj do nového roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, děkuji :-) Na tu otázku je velmi jednoduchá odpověď - teď během vánočních prázdnin chodíme spát později a později i vstáváme - dneska třeba něco po půl osmé. Vločky jsem ale doháčkovala a naškrobila už ve čtvrtek v noci. V pátek jsem doplnila nitky k zavěšení, rychle nafotila a tradá s nimi na poštu. A do příspěvku se dostaly dnes ráno. Často pracuji rychleji, než o tom stačím psát :-) Jinak k té iluzi, letos poprvé Viki věděla, jak to s tím Ježíškem je, ale do loňských Vánoc jsem spoustu dárečků dětem vyráběla a neměly tušení. Jen jsem se musela víc hlídat při tvoření .-) My většinou nějaké dárečky máme připravené už dříve, na poslední chvíli nechávám ty handmade. Beru to jako bonus a snažím se, aby byly, protože je to prostě o něčem jiném. Ale pokud bych je nestihla vyrobit, svět se kvůli toho nezboří. Důležitá je pro mě vánoční pohoda, takže podobně přistupuji i k vánočnímu úklidu, zdobení ap. Líbí se mi ten obrázek, ale nelámu to přes koleno. Naleštěné "Vánoce", kdy musí být všechno dokonalé, ale za cenu stresu a nervozity, která se pak přirozeně přenáší na ostatní členy rodiny nechci. Ráda si ten adventní a vánoční čas prostě užívám v tom nejlepším slova smyslu. Pak i to umývání oken v celém domě, zdobení, pečení nebo vánoční úklid není za trest .-) Aby to byly ty "pravé Vánoce", nemusím mít nutně všechno najednou, ale tu pohodu a klid vždycky. Je fajn, že ty vánoční přípravy i dárky bereš s nadhledem. Pletené šaty - tak to bych si taky dala říct :-) Asi napíšu zase tetě. Tak i Tobě krásné poslední dny roku a v tom novém, ať vládne pohoda a nechybí zdraví. A.

      Vymazat
  4. Aničko, krásné, stejně jako ty předchozí. A háčkované baňky byly také úžasné, nestíhám ani psát komentáře, jak ty rychle tvoříš. Už se těším domů, až něco také vytvořím. Pa;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, neboj, já se zase brzy "uklidním" :-)) Ale teď si to ještě chvíli užívám .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Aničko, to je taková nádhera!!!Mohla bych si na příští rok udělat předobjednávku? Něco takto krásného mi na stromečku chybí! A je mi jasné, že bych to takhle krásné nezvládla. Měj se moc krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji za kompliment i předobjednávku :-) No pokud chceš, pustím se do nich, až mě zase budou svrbět ruce .-) Stačí napsat na kontaktní email (v levém sloupci blogu) a napsat, které bys chtěla. Na Fleru (odkaz přes obrázek taky v levém sloupci) mám uvedeny i ceny (počítej s částkou o 11 % levnější, pokud bys to objednávala přes mail a ne Fler obchůdek). Andělíčky a baňky tam ještě nemám, zapomněla jsem si změřit čas výroby, ale pokud bys je chtěla taky, tak zkusím změřit a nacenit .-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  6. Aničko, ty jsou nádherné. Mohu si teké objednat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, děkuji :-) A jasně - napište mi na kontaktní email a domluvíme se .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  7. Aničko, jsou krásné. :-) Alespoň takovéto, když těch pravých příliš není. ;-) Uháčkovala jsem známé asi 30 vloček, chtěla různé a zapomněla jsem si je vyfotit (to se mi stává dost často, do poslední chvíle tvořím, vylepšuji a pak honem, honem balím).
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, vidíš a stačilo pár dnů a už je všechno jinak :-) Jinak 30 vloček pro kamarádku - klobouk dolů :-))) Určitě byly krásné a udělaly velkou radost .-) Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna