pátek 28. prosince 2018

A tohle je pro Jiříčka :-)

Stejný příběh, ale jiné provedení.

Rebelský potisk a Jiříčkova oblíbená zelená. Má ho na sobě už čtvrtý den a nechce jiné :-)



Mějte hezký den

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, krása veliká.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji za ohlas. Tohle šití mě moc baví. Materiálu mám ještě dost, musím našít ještě pár dalších kousků :-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  2. Aničko,jsi neskutečně pracovitá i během svátků! Ja kolem úpletu zatím chodím opatrně a jen pozoruji ty šikovnější.;-) Hezké šití i konec roku! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to já si jen vynahrazuji delší období bez tvoření :-) Užívám si nepracovních dnů a využívám každé volné chvilky pro své tvořivé kratochvíle. S úpletem jsem to měla podobně. Ale pomaličku zkouším a baví mě. Určitě mám ještě co zlepšovat, ale i bez overlocku se to dá. Jsi moc šikovná, věřím, že bys to dala levou zadní .-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  3. I tohle se mi moc líbí, super vzor. ;-)A největší odměna, že nechce sundat, viď? ;-)
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, přesně tak :-) Už je vyprané a opět znovu vytažené :-)) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna