pondělí 24. dubna 2017

Roste mi nástupkyně...

... začíná sama vymýšlet a vyrábět nové bytové dekorace. Tou poslední celkem vystihla momentální barevné ladění. Líbí se mi i jednoduchý design, který si na nic nehraje .-)

Takže jsem řekla: "BERU"! Ale původně mi vyrobila pouze dva kusy a to nízké sudé číslo se mi moc nelíbilo... 




Tak jsem jí požádala, zda by jich nemohlo být trochu víc. Moc se jí nechtělo... trpělivost a výdrž (zatím) není její příliš silnou stránkou... Řekla jsem si tak, že na ni půjdu trochu od lesa. 


Chtěla jsem po ní školení (možná to taky znáte... jako že si matka s dcerou udělá pěknou společnou chvilku a ještě více zocelí svůj pěkný vztah).

Koukla na mě a pak odešla. Vrátila se za chvíli s voskovkami, lepidlem v tyčince, izolepou, krepákem a špejlemi a začala pracovat.

Nakonec mi vyrobila celkem 11 kousků svých super nadčasových designových květin a šla spát :-)) Asi nejsem dobrý učeň, tak třeba příště... .-)

A takhle to začalo :-)


Krásné dny

A.

8 komentářů:

  1. Super, rodí se nový talent... :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krása, když ty naše malé cácorky začnou tvořit. To moji to také pravidelně chytá. Je to hodně na rodičích, když tvoří, tak to dítě bere jako samotřejmost a tvoří také.
    Kytičky jsou úžasné a budou určitě zdobit byt nějaký ten pátek.
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, to je. Já jsem si dlouho říkala, že to jde mimo naši Viki. Ale možná to bylo jen tím, že u ničeho dlouho nevydrží. Třeba se blýská na lepší časy :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko,přeji hezké pondělí.Viktorka Ti tedy začíná pěkně šlapat na paty.Nojo, maminka tvořivý človíček,tak se to někde musí odrazit.Ať to Viktorce vydrží co nejdéle.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc hlavně za to přání - ta výdrž je tu teď dost aktuální věc :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  4. je to moc hezké a má to po kom mít ten talent moc hezké **********************************************************************************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna