pátek 21. dubna 2017

Jak se rodí...

... šitá patchworková deka pro Jiříčka?


Jedna z největších hrůz (pro mne) je za mnou (příprava čtverců). Samotné sešívání (je-li nařezáno jakžtakž přesně) už jde celkem rychle od ruky. Na světě je tak vrchní část deky, jupíí.

Další výzvu mám však před sebou - prošívání vrchní strany deky s výplní. Spojení vrchní části deky se spodní vrstvou spolu s olemovaním deky už mělo jít raz dva.... :-)

Mějte se krásně.

A.

8 komentářů:

  1. Anicko,vypadá to na obří rozměry;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, no zas tak moc ne, tak akorát pro jednoho cvrčka, aby se dobře zachumlal :-)

      Vymazat
  2. Anicka, velmi pekne si skombinovala farby i vzor ... Normalne som aj ja dostala chut na novy projekt ... Tentokrat uz konecne pre seba ... :) maj sa dobre, pa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri a to je pro mě ta nejlepší zpráva, mám radost. Těším se, až se pochlubíš svým výtvorem i Ty :-))

      Vymazat
  3. Už teraz to vyzerá nádherne. Mňa by viac bavilo strihať, ako šiť. Pekné farby si vybrala. Príjemný víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, mě baví to vybírání látek a kombinování, ale to stříhání velkého počtu čtverců (a ještě k tomu co nejpřesněji to jde), to mě ubíjí. Šití už je zábava. Ale každý to máme jinak a to je dobře, ne? .-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko, pěkně se rýsuje. Tak ať to i nadále jde jako po másle. ;-)
    D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna