neděle 23. dubna 2017

Jdu do toho i s kostlivci...

... když už, tak už :-) Mám tvořivou a toho je třeba využít! Pouštím se tak vedle realizace nových projektů i do odkládaných věcí :-) Není jich mnoho, slovy dva, o kterých vím, ale jsou. 

Do výroby nákupní tašky v přírodním ladění jsem se pustila už před rokem. Zasekla jsem se na výšivce... chtěla jsem, aby byla dost vidět a použila jsem proto bavlněnou háčkovací přízi, jak to dělávám i u skládací nákupky. 

Umělý semiš, na kterém vyšívám, ale zlobil a látka se nepěkně krabatila, jehla s velkým ouškem zasekávala... Výšivka tak skončila v koutě a čekala až doteď. 

Stačilo rozpracovanou výšivku vypárat (otázka 5 minut) a během necelé hodinky byla na světě nová, krásnější - použila jsem vyšívací přízi Mouliné ve celé tloušťce 6 pramenů a bylo to tak akorát .-)


Zbývá jen jednotlivé díly sešít a je hotovo (podšívku jsem už zvládla v loňském roce) .-)

Hezké dny

A.

4 komentáře:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna