úterý 25. dubna 2017

Koňská láska...

... patří téměř ke každé malé či dospívající slečně. A naše Viki není výjimkou. Poslední květnový den oslaví své sedmé narozeniny a já začala přemýšlet, co by jí ode mne mohlo udělat radost. 

Sázím tak na koníka :-) Toto je základ připravované textilní aplikace budoucího polštáře, který by měl ladit s patchworkovou dekou, kterou dostala od Ježíška (jako zázrakem mám totiž doma úplně stejné látky, které Ježíšek použil na výrobu deky :-))).


Snad stihnu i jeden povlak do sady k narozeninové dece pro Jiříčka - s jeho láskou dopravní... aplikace je hotová i přišitá, ráda bych však ještě povlak dotvořila malůvkou barvami na textil a možná i obháčkovala "bambulkami"... .-)

Krásný den

A.

11 komentářů:

  1. Ahoj Aničko, Ježíšek má oči všude a o všem ví... ;-)Aničko, jsi skvělá máma. :-) Koníček bude pěkný a jsem zvědavá, co jsi vymyslela pro Jiříčka. Ať jde práce od ruky! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za milé psaní. A pokud jde o Tvou zvědavost - dnes jsem dokončila polštář pro Jiříčka :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Krásné dárky svým dětem připravuješ Aničko. Dáváš do nich kus svého srdce a je to na nich znát. A ještě ke všemu si tolik šikovná !! :o)
    Měj pohodové, i když tolik studené, dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji, snad si to s tím máminým srdcem děti budou vždycky spojovat :-) Krásné dny i Tobě a věřím, že bude zase tepleji .-) A.

      Vymazat
  3. To bude krásný polštářek! Určitě z něj bude radost velká.
    Hezký den!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za ohlas, věřím, že s koníkem mám velkou šanci u té naší cácorky uspět :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  4. To je nádhera. Jak se vám podařilo sladit látky dohromady, kůň má i očičko. Z toho polštářku bude mít Viki určitě radost. Když byly děti malé, také jsem trochu šila, ale na patchwork jsem si dodnes netroufla. Obdivuji Vás a smekám před vašimi výtvory.
    Přeji příjemné úterý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za poklonu, ale přiznám se, že v tom velkou roli hrálo štěstí. Třeba toho oka jsem si všimla, až když jsem látky sešila k sobě... prostě to tak skvěle vyšlo :-)) Jinak já nejsem žádný velký patchworkář, ale ty kostičky, to je to nejjednodušší, s čím u toho patchworku vlastně začít (si myslím já, možná to tu někdo vyvrátí). A vypadá to přesto moc pěkně, když se látky hezky nakombinují (a to mě baví moc, já jsem celoživotní "ladič" :-))). Krásný den A.

      Vymazat
  5. to očičko je skvěle to se fakt povedlo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna