středa 31. srpna 2016

Pečená...

... je mňam. 

Další červená řepa ze zahrádky skončila v troubě - dobře omytá, nakrájená na větší kousky, posolená a ve slupce pečená v alobalu, s česnekem, tymiánem a zakápnutá trochou oleje a limetové šťávy. Ke konci pečení (po cca 1 hodině pečení při 200 stupních) jsem vrchní část alobalu sundala a dopekla během pár minutek bez něj řepu s několika plátky sýra z Lídlu tvarůžkového typu a podávala.

Jirka ohrnoval nos (což nás tolik nepřekvapuje, on je totiž stará konzerva a novinky přijímá, ale velmi, velmi pomalu a obezřetně, jako bychom jej chtěli otrávit :-)), ale s Viki jsme si dneska při obědě tedy pochutnaly moc. I na přídavek došlo .-)


Pokud máte v rukávu také svou milovanou pochoutku s červenou řepou, šup sem s ní! .-)

Krásný poslední prázdninový den. My zítra vypravujeme poprvé do školy prvňáčka .-)

A.

9 komentářů:

  1. Výborná je také pečená s římským kmínem a ke konci přidat trochu balkánského sýra a krátce zapéct :-) Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, budu muset vyrazit opět "na lov" - ta představa kombinace pečené řepy s balkánem je příliš lákavá... :-) díky za tip! A.

      Vymazat
  2. Aničko, ty mi děláš chutě! ;-) Budu si muset nějakou koupit a vyzkoušet. A koukám, Viki už jde do školy. Tak jí přeji hodnou paní učitelku, prímové spolužáky a ať se jí daří! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to rozhodně. Je to velká dobrota :-) Moc díky za přání Viki - myslím, že už je docela spokojená :-)

      Vymazat
  3. Zdravím, zítra se jdu shánět po řepě, doma nemám a k mamce je daleko, tohle vypadá hodně lákavě.
    Viki přeji, aby se jí líbilo ve škole a měla spoustu nových kamarádů, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, děkuji za přání Viktorce a ať řepa chutná :-)

      Vymazat
  4. Červenou řepu mám moc ráda, ale muž zase tolik ne :o)). Pekla jsem oloupanou, nakrájenou na kolečka na pečícím papíru a na závěr přidala balkánský nebo kozí sýr. Také dobrota.
    Ať se Viki ve škole hlavně líbí a daří. Náš vnouček už nastupoval do třetí třídy, ach to tak letí...
    Krásné dny Aničko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Aničko, jakýže to sýr z Lidlu si použila ? Limburský ?

      Vymazat
    2. Álo, díky. Já myslím, že asi kombinace s každým sýrem bude výborná .-) A k sýru, který jsem použila z Lídlu - já už si přesně nepamatuji, vypadá to i chutná podobně jako olomoucké syrečky .-) Díky za přání pro Viki a máš pravdu - letí to strašně moc - před chvílí jsem ji držela poprvé v náruči maličkou a už je ve škole... Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna