neděle 3. července 2016

Modrá cibulačka...

... resp. modrý cibulákový vzor mne letos chytl za srdce. Cibulákový jídelní servis kdysi mamka servírovala jen při nejslavnějších rodinných událostech, obvykle o Vánocích. Cibulákové jsme měli i nástěnné hodiny. A od letošního jara mám s cibulákovým vzorem i kalhoty, krásný šátek a sadu dřevěných náušnic s korálky :-)

Proto pro Vás možná nebude takovým překvapením, když u mého připravovaného dárečku (totožnost obdarovaného si prozatím do předávky nechám pro sebe) uvidíte pokus o něco na způsob modrého cibuláku. Prostě taková malá modrá kreativní cibulačka :-)



Má další premiéra - malováno fixami na porcelán, keramiku a sklo a fixováno zapečením v troubě. Hrnečky by se měly dát umýt i v myčce.

A že mě to téma tak chytlo, tak i pár dalších cibulákových inspirací. Cibulákový může být jídelní set, příbory, interiérové dekorace, ale také nábytek, bytový textil, oblečení či dokonce dort či tetování :-)


Zdroj obrázků: www.pinterest.com

Jak se líbí cibulákový vzor vám? Máte doma něco s cibulákem?

Hezké letní dny

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, moc milý příspěvek. Trochu mi tou vášní k modrobílé připomínáš Oringli :-) Já mám modrobílou kombinaci moc ráda, ale spíš v podobě modrotisku a jeho imitací. Cibulák (ten pravý český) není mou vášní, já spíše tíhnu k té folklorní verzi, takže modrotisk. Ale ono je to celkem jedno jestli cibulák či modrotisk , obojí je návrat do dob minulých :-) Náušnice s náhrdelníkem vypadají úžasně. Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, ano, Oringlí modrou "úchylku" ráda sdílím a možná proto na její blog tak ráda chodím. Modrá vždycky patřila mezi mé nejoblíbenější barvy. I když je tak odlišná od mé červené srdcovky. Tak jak píšu v úvodu o sobě, já jsem zkrátka plná protikladů :-) Jinak modrotisk a folklór - to také mohu, stejně jako návraty do dob minulých, jak píšeš :-) Náušničky s náhrdelníkem jsou momentálně mé nejoblíbenější a že jich mám za tu dobu, co se jimi ráda zdobím už pěknou sbírku! :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Aničko, ty na co sáhneš, to se ti daří, krásné tvoření, o to krásnější,že já jsem hrníčková. Nejraději mám originální a nedokonalé hrníčky s duší,ne ty sekané na pásu.. a vyhledem k modré mětaky napadla Peˇta Oringlí.
    Jsi veliká šikula!!!
    Krásné léto.
    Bohunka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji za poklonu, ale určitě by se našlo i něco, co se zrovna nepovedlo. Na druhou stranu já jsem hlava tvrdá a jen tak něco nevzdám, takže když se věc nepovede napoprvé, zkouším 2., 3. .... pokus, až jsem spokojená :-) Spojení s Oringlí mě těší, já mám její modrou vášeň moc ráda :-) Krásné léto i Tobě A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna