čtvrtek 7. července 2016

Bond girl...

... do role modelky bych potřebovala pro svůj nový klobouk, který jsem šila na přání v černobílé kombinaci pro svou zákaznici z Prahy .-) 



Ačkoliv tyto dvě barvy nepatří mezi mé nejoblíbenější, jedno jim nelze upřít - dokonalou kombinovatelnost s ostatními barvami. Přesně to si přála i Romana. 

Černobílá je navíc velmi elegantní, s černým puntíkem na bílém podkladu vyzní i tak trochu retro a s černým olemováním má zkrátka ten správný šmrnc (to si myslím já :-). Právě jako Bondova děvčata .-) Tak jednu z mých nejoblíbenějších písní z Bondovek posílám i vám ostatním :-)

Jeden nedostatek na kloboučku i Bondových dívkách ale vidím - chybí jim moje black@white skládací nákupní taška :-)))

Krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Ahoj Aničko, jak píšeš - kombinace elegantní, ale já radši na veselejší notu. A máš pravdu, nákupka do setu by určo měla být. ;-)Pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, hra puntíků a proužků mne u tebe baví. Musím pochválit krásné háčkované tílko, zdobené hrníčky a šperky, to obdivuji. A o zahradě ani nemluvím, ta je krásnější a krásnější.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Álo, díky za zastavení i pěkný komentář :-) Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna