neděle 24. července 2016

Ještě jednou romantický...

... věnec z alobalových kuliček si dovolím zde ukázat. Konečně jsem se dostala i k jeho dozdobení, i když jak Viki řekla, pro ni je super krásný i bez zdobení .-) 

Oč víc se líbí nám ženám, o to menší úspěch má u mého muže. No... třeba jej pár sušených květů (minirůžičky a řebříček bertrám) ve věnci obměkčí. Já myslím, že mu to na tom "uloveném" zrcadle moc sluší... ale on muž jej tam nechce... 


Nu což, i kdyby se mi nepodařilo přesvědčit jej, našla jsem věnci alternativní místo a pro uvolněné místo mám další nápad... :-) Jak ten se mi líbí... (jako všechny, co za mnou "přijdou" v noci, když usínám nebo nemohu spát...) Ale zase musím trochu lovit a pak taky trochu tvořit... A až to bude, já přijdu i s tou další romantikou .-)


Krásné dny s romantikou i bez

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna