úterý 5. července 2016

Letní háčkované krajky...

... mi padly do oka tak, že jsem si po modrém tílku rozhodla uháčkovat ještě jedno další, v srdeční červené :-) Materiál stejný - zpracovávám nasyslené zásoby Sněhurky (opět háčkuji ze dvou nití současně).

Vzor jsem dlouho vybírala. Měla jsem jasnou představu, ale nemohla najít návod, který by jí odpovídal... Ale nakonec jsem vybrala. A krásně rychle přibývá .-)

Základ tílka je kruhový, konkrétně jej tvoří slunce a už chybí jen malinko a budu jej dál rozháčkovávat do podoby předního dílu tílka či halenky. Zadní díl by měl být stejný, i když by mohl být i jednodušší, bez vzoru.

Tak zatím polotovar .-)


Opět pár dalších nastřádaných inspirací. A ano, některé z modelů jste dost možná dříve viděli v šatníku své maminky .-)

Zdroj obrázků: www.pinterest.com

A pokud jde o předchozí modrý kousek. Já možná i zapózuji, až se k tomu činu dobře "rozpoložím" :-)

Mějte se krásně

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna