pondělí 13. dubna 2015

Zahradní koule z proutí...

... je po mém obloukovém "prouťaření" další plánované proutěné motání. Dá se použít jako dekorace na terasu. Velmi pěkně však vypadá (obzvlášť ve větším počtu) jako součást vřesoviště mezi keříky vřesů, rododendrony, azalkami a dalšími vřesovištními rostlinami.



Na výrobu jsem použila proutí z vrby pokroucené/červenokřivolaké a jemné proutí břízy. Původně jsem z nashromážděného materiálu zamýšlela vyrobit koulí více, ale můj styl výroby si vyžádal nakonec víc, než jsem původně předpokládala... :-) 

Ale v hlavě mám jeden další nápad s mírně odlišným materiálem, tak pokud dojde i na jeho realizaci, určitě vás o tom zpravím :-)

Krásný den

Anička

6 komentářů:

  1. Moc hezké nápady jak oblouk tak koule. Neodfoukne kouli vítr? U nás třeba dost fouká a tak bych ji hned měla u sousedů - nemáme mezi sebou plot :-). Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak pokud by byl uragán, tak to určitě. Ale zatím drží na místě (ve vřesovišti) jako přibitá, i když u nás také čas od času pěkně zafouká :-)

      Vymazat
  2. Proutí je opravdu vděčný materiál. Hezky vypadá a docela dobře s e s ním pracuje.
    Koule se ti moc povedla.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ano, proutí je super :-) Díky a krásný den A.

      Vymazat
  3. Dobry napad a vypada to moc hezky.Ja jsem si udelala nekolik kouli z ostneteho dratu pri vyrobe to ale picha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, tak ostnatý drát by u nás neprošel - věřím tomu, že by se pichlavá koule z něj ještě ani nezabydlela a už bychom s dětmi řešili jeden úraz za druhým :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna