úterý 3. února 2015

S puntíky je hned veseleji...

... nemyslíte? :-)

Na puntíky "trpím" snad odjakživa. Nevím, co mě na nich tak magicky přitahuje. Líbí se mi na oblečení, obuvi a módních doplňcích, líbí se mi na bytovém textilu, líbí se mi na nábytku, na zdech, na muchomůrkách... prostě na všem (... no možná na těle moc ne) :-)

 Zdroj obrázků: Pinterest

Zdroj obrázků: Pinterest

Už přesně nevím, co bylo prvním impulzem, možná nové povlaky na židle, ale rozhodla jsem se, že si ty mé oblíbené puntíky u nás doma ještě trochu namnožím. Tak snad to vyjde a budu vám brzy moci představit jeden z mých dalších vlastních puntíkových projektů :-)

A co vy a puntíky? Líbí?

Krásný den

Anička

7 komentářů:

  1. Puntíky jsou moc pěkné ,však na židlích vypadají báječně .I vyšívání,jste šikula .Budu se inspirovat .El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. El a čímpak jsem Vás nakonec inspirovala - židlemi či vyšíváním? :-)

      Vymazat
  2. Aničko, taky mám puntíky moc ráda. Ten červený hrnec co máš na obrázku jsem vždycky moc chtěla. A ty balerínky jsou taky krásný a ty šaty a.................................všechno puntíkované je svěží a veselé. Moc se těším na tvoji puntíkovanou domácnost.
    hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, co si budeme povídat, taky bych brala všechno všemi deseti :-)

      Vymazat
  3. Krása... Já puntíky taky miluju...

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, moc pěkné puntíkování...také je mám ráda.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna