čtvrtek 12. února 2015

Háčkovaná rychlovka...

... v podobě stále oblíbenějšího šátku zvaného baktus přišla tak trochu neplánovaně předevčírem poté, co jsem si přečetla příspěvek Jany mj. o tom, jak se pěkně rozháčkovala. 


A protože Jana ke svému příspěvku přidala i odkaz na stránky jiné Jany nejen s hotovým výrobkem, k němuž by se také ráda dopracovala, ale hlavně i srozumitelným návodem, byla jsem lapena do sítě :-) 

Granny alias babiččiny čtverce jsem zatím neháčkovala, tak jsem si tento vzorek poprvé otestovala na baktusu. A šlo to rychle. Člověk háčkoval automaticky, bez velkého počítání a kontrolování. Za pár hodin byl baktus i se střapci na světě. To si dám líbit! 

Použila jsem zbytky příze yetti, která mi zbyla od háčkování letošních zimních čepic, rukavic a nákrčníků a pletací háček č. 6. Na jaro bych si ještě ráda vyrobila stejný z tenčí příze s třásničkami po celých dvou ramenech šátku... A také mě při jeho háčkování napadly další dva nové projekty s využitím granny square... Už v nich ty své dva malé kulíšky vidím... No uvidíme :-)

Co říkáte na baktusy vy? Znáte? Pletete, háčkujete? Nebo si v zimě raději chráníte krk  klasickou šálkou, "dutou" šálou či třeba bavlněným šátkem?

Krásný den

Anička

PS: možná mi někdo vysvětlíte tu záhadu svěží jarně zelené fasády našeho domu, před importem fotky na blog totiž měla tlumený zelenošedý odstín... Že by už i ten blog toužil po jaru?....

6 komentářů:

  1. Zdravím :-))), krásné barvičky, hned jsem pookřála.
    Tento jednoduchý vzor mám ráda, hezky to přibejvá a nemusí se u toho moc myslet. Jinak já nosím na krku úplně všechno a je jedno jestli jdu do elegance nebo do sportu, na každou příležitost něco vyštrachám ... šátky, šály, dutiny, Kája.

    PS: šátek je tak pěkně barevný a prezentovaný, že jsem nějak pozadí nevnímala a musela jsem se při přečtení příspěvku vyloženě kouknout o čem tu je řeč :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky. Tuto barevnou kombinaci (ačkoliv v ní nefiguruje červená) mám moc ráda. Taky jsem ten typ, co rád stále nosí krk něčím "obmotaný" :-)

      Vymazat
  2. Téééda, ty jsi rychlík:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ne, to ten vzorek, co tak rychle přibývá :-)

      Vymazat
  3. Je moc hezký jako všechny tvoje výrobky ráda se vždy podívám Měj se moc hezky♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna