středa 25. února 2015

Malá lesní víla...

... v tu se nám aspoň na chvíli brzy promění naše neposedná a častokrát nepříliš holčičí Viki :-) Zatím v rozpracovaném stavu - sukýnka z několika vrstev tylu (ve dvou odstínech tyrkysové barvy a výrazném odstínu zelené) všitého do gumy větší šířky, pásek z kousku saténu v tlumeném odstínu tyrkysové. Zbývá připravit saténovými kytičkami vylepšenou tenkou plastovou čelenku a saténovou aplikací vylepšené tílko světle tyrkysové barvy... Ještě mám den... Ale pak už může karneval opravdu začít :-)



Krásný den

Anička

8 komentářů:

  1. Aničko, krásné šaty, doufám, že malou lesní vílu uvidíme a karneval ať se vydaří.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, už asi loni jsem tady psala o důvodech, proč stahuji fotky svých dětí z blogu a proč zde nechci dávat další. Mám strach o jejich bezpečí a proto mé mateřské "chlubící" ambice musí jít stranou. Možná se mi podaří Viki nafotit tak, aby jí nebyl vidět obličej, to bych se možná i tak malinko pochlubila :-) A karneval se Viki vydařil, z kostýmu byla nadšená :-) Krásný zbytek neděle Anička

      Vymazat
  2. Veľmi pôsobivé. Teším sa na hotový model – i modelku :-)
    Krásny deň! Vierka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vierko, hotový model jsem zveřejnila, s modelkou uvidíme - blíže viz odpověď Kaivě. Krásný zbytek neděle Anička

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji :-) Mám tenhle odstín moc ráda. Krásný večer Anička

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Myslím, že u té naší neposedné cácorky to jinak ani nešlo:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna