čtvrtek 5. září 2013

Roste... provázkový košík ze silného provázku

Dobré ráno,

tak jsem včera večer neodolala a musela vyzkoušet, jak se mi bude háčkovat košík z tlustého špagátu, který jsem vám ukazovala minule. Jde to celkem fajn, k háčkování stačí háček č. 3 značky Creative Hobby, jak jsem předpokládala. Tlustý provaz obháčkovávám lněným potravinářským provázkem, který jsem se koupila přes jeden e-shop spolu s dalším provázkovým materiálem. Myslím, že kombinace červená-bílá bude vypadat moc pěkně. A protože mám doma 20 m tlustého špagátu, košíček bude asi hodně velký a ještě něco zbude. Nejspíš z něj udělám další uložiště Viktorčiných hraček v obýváku :-)

Mějte krásný den

Anička

14 komentářů:

  1. aháá, tak takový byl úmysl. a já jsem si tě už představovala, jak fakt háčkuješ z toho špagátu, jak se kroutí kolem ukazováku, stejně tlustý jako prst, jak provlékáš háček tuhým materiálem a se zápěstím zkrouceným do neuvěřitelných poloh ho taháš skrz očko.....
    :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k takovému sebetýrání jsem ještě nedospěla :-)

      Vymazat
  2. :-) Taky jsem zvědavá, jak to dopadne... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, Vaše provázkové tvoření se mi moc líbí, sama teď háčkuji z juty různé rohožky, srdíčka, dečky, obaly na láhve a tak dále. Dělám to na chaloupku, která je řešená do minulého století :O). S dovolením použiju tento poslední košík, moc děkuji za nápad a přeju další úspěchy v tvoření. Pěkný den - Maryša z Pv :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, díky za milý komentář. Určitě se nebudu zlobit, když si vyrobíte poslední košík stejně jako já. Vždyť i mne na výrobu takového košíku navedl už hotový výtvor někoho jiného :-) Krásný den Anička

      Vymazat
  4. Tenhle způsob háčkování se chystám vyzkoušet taky, takže pokud ztroskotám, s dovolením se přihlásím o radu :o) už se těším, až budeš mít košík hotový, ta červenobílá kombinace mě vyloženě zajímá. Háčku zdar, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ozvi, pokud by to nešlo. Jen doufám, že Tě s tím ztroskotáním ještě nepředběhnu :-))

      Vymazat
  5. to vypadá pěkně :) a jsem zvědavá na výsledek - jak moc bude držet tvar v praxi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, uvidíme. Zatím to vypadá, že to bude košík, který bude držet tvar nejlépe ze všech háčkovaných košíčků, které jsem kdy dělala :-))

      Vymazat
    2. tak to by bylo super :) a pokud by se v něm dalo i něco těžšího nosit, hned bych se do něj pustila :)

      Vymazat
  6. Aničko krásný!
    Já taky háčkovala košík, počkej až ho uvidíš, to se zasměješ:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky za obdiv, ale krásný teprve bude (aspoň v to doufám :-)) Zatím to vypadá jako pěkná podložka pod hrnce nebo prostírání pod talíř :-) Na ten Tvůj košík jsem zvědavá...

      Vymazat
  7. Aničko, červenobílá kombinace je moc hezká, už se těším, jak bude vypadat konečná verze. Pěkně jsi mě navnadila, asi také vyzkouším tento způsob háčkování. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, to jsem ráda, že se dosavadní výtvor líbí a že by mohl být inspirací i dalším :-) Až jej "domotám" do konce, určitě se pochlubím :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna