čtvrtek 19. září 2013

A zpátky k levanduli - první výšivka je na světě :-)

Před pár dny jsem se vám pochlubila, že už letos pracuji na vymýšlení a výrobě vánočních dárků. Nápadů mám hodně (a proto i poctivě písemně poznačených, aby se mi nevykouřily z hlavy), jen je stačit postupně realizovat... 

















Včera se mi podařilo dokončit část jednoho z budoucích dárků - křížkovou výšivku, která bude zdobit pytlíček nebo minipolštářek naplněný levandulí. Stále se ještě nemohu rozhodnout, kterou z variant zvolím... Do čeho byste šly vy?


Než se s konečnou platností rozhodnu, začnu pracovat na druhém kousku pro druhého blízkého člověka... Předlohy už nějaké mám, tak teď si zase "jen" vybrat tu pravou :-)

Krásný den

Anička

6 komentářů:

  1. Wow, Aničko ty už to máš hotové. Super, jsi šikulka a rychlík :) :)
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tá výšivka je skvelá. :)
    Ja by som šla asi do vrecúška. Zdá sa mi to praktickejšie...keď levanduľa po čase vyprchá, dá sa lepšie vymeniť. Ak by bol vankúšik zašívaný po celej dĺžke, tak treba párať alebo sa zaobísť bez vôňe.
    Príjemný deň. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji za krásné komentáře :-) A Majko, Tobě moc díky za názor ohledně konečné podoby dárečku - jsou to moc rozumné argumenty, vůbec mě nenapadly...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna