pondělí 30. září 2013

Bzzz... medový dárek se včelkou zase jinak

Dobré odpoledne. Koupila jsem si (poprvé v životě) za americké dolary přes internet předlohu. Zaplaceno kartou, návod byl k dispozici ihned ke stažení ve formátu pdf... Tak tak se dělá mezinárodní business! :-) Byl tak krásný... kdo by odolal... :-)

A tady je má realizace jedné jeho části. Nemusím sklenice oblékat jen do čepic či klobouků, ne? :-)




























Mějte krásný den

Anička

8 komentářů:

  1. Aničko, ty tvoje včelky jsou kouzelnéééé ...
    Krásný slunečný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. to už není jenom med, to už je umělecké dílo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) No já taky doufám, že si jej budou obdarované považovat :-))

      Ach ta sebechvála... jak ta smrdí :-)

      Vymazat
  3. Aničko,to je něco nádherného.Neměla jsem zrovna dobrý den,ale
    tenhle příspěvěk,mě totálně zlepšil náladu.
    Jste moc moc moc šikovná,jsou to nádherné věci.Mějte se hezky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak to je asi to nejmilejší pohlazení, co jsem dostala :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna