pondělí 19. listopadu 2012

Jen krátce PODRUHÉ - háčkovaná zimní ušanka - MÁ PRVNÍ!


Před pár dny jsem se pochlubila novou háčkovanou zimní ušankou, kterou jsem jako svou první uháčkovala naší Viki. Dokončila jsem ji v noci a tak nebyla příležitost vyfotit ji na reálném objektu. Dneska se konečně povedlo... no povedlo, z asi 6 záběrů mi zbyly asi dva, které jsou upotřebitelné. Viki prostě neustojí na místě... 
Ráda bych jí k ušance uháčkovala ze stejných přízí i nákrčník... tak snad se podaří.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna