pondělí 19. listopadu 2012

Advent už se kvapem blíží....a já tvořím z filcu/plsti

Pěkný večer,
už je to nějakou dobu, co jsem se zmínila o svém letošním tvoření dekorací pro advent a Vánoce. Pár háčkovaných a vyšívaných ozdob už mám a nějaké háčkované jsou ještě v plánu. 

Na jaře jsem si ale oblíbila práci s filcem, resp. plstí. Filcovými ozdobami jsem před Velikonocemi vyzdobila snad celý dům i bezprostřední zázemí domu venku.



 




Je to skvělý materiál už jen proto, že se netřepí a dají se z něj už s minimem znalostí vyšívacích stehů a dělat úžasné dekorace.

A tak při zvažování podoby letošní vánoční výzdoby bylo víc než jasné, že určitě vzniknou i ty vyrobené z plsti.

První dva vánoční ptáčkové jsou již na světě - jsou v tradičních vánočních barvách - bílé a mé milované červené. Trochu experiment bylo i použití černé (nemám ji příliš ráda). Ale myslím, že díky tomu, že k sobě barvy pěkně ladí, bude mít černá (i když pouze v omezené míře) i u dalších dekorací, které teprve přijdou, své místo.



1 komentář:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna