středa 22. listopadu 2017

První letošní sněhová nadílka...

... která vzešla z mých rukou, putuje na "export", do malé vesničky ve středních Čechách.


Pokud jde o háčkované sněhové vločky, ráda bych letos vyzkoušela nějakou novinku... tak uvidíme... .-)

Krásný den

A.

14 komentářů:

  1. Krásné jsou! Taky se chystám rozšířit svoji zásobu a i jako malé dárečky pro kamarádky je udělám.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, Aničko, ty jsou nádherné! Úplně je vidím na stromečku, to by byla krásná výzdoba. Ty jsi šikulka snad úplně na všechno... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, na stromečku vypadají nádherně. Jednou bych si ráda nazdobila stromeček jen těmi vločkami... :-)) Za složený kompliment děkuji, ale spíš by se v mém případě hodilo "schopná všeho" :-))

      Vymazat
  3. Aničko, jsou krásné. Nebyl by někde návod na tyto vločky?
    Docela bych si je ráda vyrobila.
    Měj se Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terko, díky - k dotazu - byl, odkaz najdeš v některém v dřívějších příspěvků (předchozí roky, dávala jsem odkaz) - pátrej pod štítkem "Advent" .-) Omlouvám se, ale jsem lenivá to teď hledat sama. Já už jej mám několik let vytištěný a jedu každý rok podle papíru. Hezké háčkování. A.

      Vymazat
  4. Jsou snové,krásné a nestudí;)
    Šikovné ruce máte.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, jsou kouzelné! Jednoduché a přitom efektní a něžné. Obdivuji Vaši trpělivost při háčkování titěrnými přízemi. Já si na ně troufám jen málokdy :-).Těším se na další! Hezké odpoledne, ZaZa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazo, přesně, jak jste napsala - jednoduché a přitom efektní, něžné... Nejpracnější je na nich to vytahování a škrobení... :-))

      Vymazat
  6. Ah, vypadají úžasně! Nějakou obdobnou výzdobu bych také chtěla. ;) Jen nemám tak šikovné ručičky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :-) A k tomu "problému s vločkami" - napadají mne jen tři možnosti - naučit se to taky (polopatické návody pro začátečníky najdete i na tomto blogu, stačí pohledat pod štítkem advent), koupit si ji (např. na mém obchůdku na Fleru - viz odkaz v levé části blogu nebo přímo u mne na kontaktním mailu) a nebo si nechat zajít chuť, ale to by byla škoda .-) Přeji hezký předadventní čas A.

      Vymazat
  7. Ty jsou krásný,taky se snažím každý rok přidat novou vločku.Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna