středa 19. července 2017

Vítr vane pouští...

... po písku žene klobouk... Znáte slova krásné písně Jaroslava Ježka, kterou otextovali Voskovec s Werichem a později v novém aranžmá nazpívala skupina Lucie?

Tak zrovna tu jsem si dneska prozpěvovala, když jsem se snažila fotoaparátem zachytit čerstvě ušitý oboustranný letní klobouček pro Lucku z Opavy :-) Klobouček se pořád zvedal a přede mnou neustále utíkal. Tak doufám, že svou majitelku bude poslouchat o trochu víc :-)

Drobný modrobílý zik-zak si dobře rozumí s bílými puntíky na béžovém podkladu a tvoří dokonalý pár. Navíc sluším malým, mladým i těm trochu zkušenějším... a věřím, že i Lucka nebude výjimkou :-)



Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Aničko,
    já si snad letos budu muset ten Šímův námořnický klobouček nechat ušít od tebe!
    Jinak mu zase bude příští rok malý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, neříkej dvakrát :-)... Tak si to promysli a když tak po dovolené, pokud se mezi tím nevyhecuješ a neušiješ sama .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Paráda. Třeba ho v Opavě potkám ��. Hanulen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo a pokud se tak stane, prosím o zprávu, jak to v něm majitelce slušelo :-)) Krásné odpoledne A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna