neděle 16. července 2017

Jaká máma, takový syn...

... alespoň v tomto případě to bude platit minimálně z poloviny :-)

Kloboučky pro Janu a jejího malého syna, aby každý poznal, že patří k sobě .-) 


Oranžové s hvězdami jsem však měla skladem poslední kousek a ať jsem se snažila sebevíc, na dva kloboučky jí nebylo dost. 

Na dámském kloboučku jsem tak alternativně použila z jedné strany místo oranžové tutéž látku, ale s bílým podkladem. Myslím, že vypadá krásně, i když je oranžové o malinko méně.  A když budou chtít zůstat maminka se synkem přeci jen naprosto stejní, otočí si kloboučky na stranu s oranžovou krempou a je vystaráno .-) Tak snad mi s ním Jana nedá košem... .-)

Krásnou neděli.

A.

2 komentáře:

  1. Jak by mohla Jana dát košem, když je to tak originální!!!
    Hezkou neděli. Aničko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, posílala jsem fotku a reakce byla skvělá, takže nakonec nedala :-) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna