pátek 20. února 2015

Zelená se zelená...

... polštářek se zelená...


Nevím, jak to máte vy, ale já si jaro nejčastěji spojuji se svěží žlutozelenou barvou. Dva z jarních polštářků, které jsem teď ušila, jsou proto laděny dozelena. A protože jsem chtěla zase trochu něco jiného, první z nich jsem navíc začala obháčkovávat "bambulkovou" bordurou v žlutozeleném odstínu.

A jak to máte s barvami jara vy? Která z nich se vám vybaví nejdříve? A kterou doma jarně dekorujete nejčastěji?

Krásný den

Anička

13 komentářů:

  1. Ahojky, už na mně vážně dýchlo jaro...to budeš mít doma útulno! Já mám s jarem spojenou hlavně žlutou, sluníčkovou :o) Krásný den, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, a jak děláš ty bambulky, prosím? :)

      Vymazat
    2. Ahoj Štěpko, díky za komentář. Polštářek u nás doma nezůstane, je určen k prodeji :-) A pokud jde o bambulky - mrkni zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2014/12/black-polstarky-do-sestriny-domacnosti.html.

      Dobrou noc

      Anička

      Vymazat
  2. To je nádhera, bože..Já chci umět taky háčkovat???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky za návštěvu, kterou snad brzy oplatím... A pokud chceš umět háčkovat, hurá na to, je to určitě jednodušší než pletení :-) A nebo si u mne můžeš polštářek pořídit a máš to bez čekání :-)) Dobrou noc Anička

      Vymazat
  3. Nádherný polštářek!
    Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za návštěvu i komentář. Anička

      Vymazat
  4. Anička, to obháčkovanie je super. A farba pre mňa žltá. :):) Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, díky. U mě je to s tou žlutozelenou a žlutou u jara hodně těsné :-)

      Vymazat
  5. Krásně svěží- jarní. Dávám předvost zelené, ale na jaře žlutá nesmí chybět, to by nebylo jaro, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky a s těmi jarními barvami to mám stejně :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna