pondělí 2. února 2015

Zahrada v únoru...

... je letos (alespoň začátkem měsíce určitě) nádherná. Ladovská zima se všemi svými krásami je tu. Užijme si ji, než nám zase uteče :-)

 


Krásný den

Anička

10 komentářů:

  1. V dobrém závidím, u nás ani poprašek sněhu. Užij si ladovskou zimu a přeji krásný celý týden.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, třeba ještě něco přijde i k vám. Já se modlím, aby nám sníh vydržel co nejdéle. Ráda bych příští víkend opět vyrazila na běžky za naše humna :-) Krásný večer Anička

      Vymazat
  2. ...nádherné, pohodové koláže...Krásné dny...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji :-) To jsem ráda, že ta naše "ladovsko-zimní" pohoda dýchla i na někoho dalšího :-) Krásný večer Anička

      Vymazat
  3. Jéje ... o takové zimě si můžu jen nechat zdát .... ale však není zimy konec, že.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, před měsícem jsem se se zimou loučila a začala očekávat příchod jara... Teď jsem ale nalomená... Třeba to přeci jen ještě s tou zimou nebude tak špatné :-)

      Vymazat
  4. Krásná zahrádka... Sníh jí moc sluší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji. A to jsem měla strach, že nebude v zimě na co koukat :-)))

      Vymazat
  5. Ani, máte tam krásně zasněženo. U nás pořád nic... Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna