pondělí 3. listopadu 2014

Zimní háčkovaná čepice s "pružícím vzorkem" podruhé...

... a opět pro Jiříčka. Prvního kulíška totiž asi daruji na tradiční místní Mikulášský jarmark ve škole :-) Tahle mu bude více barevně ladit k novému zimnímu setu bundy se zateplenými kalhotami. Bambulku jsem nyní vyráběla pomocí bambulkovače. Líbí se mi, jak je bambulka dokonale zastřižena. Na druhou stranu bych ocenila formu na ještě větší bambuli... Tak příště asi zase přes vystřižený karton :-)


Návod na tuto čepici najdete zde.

Hezký den 

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna