pátek 28. listopadu 2014

Pár oříšků vyzdobených zase trochu jinak...

... už jste u mne mohli vidět loni. Letos některé osvědčené motivy, i jedna novinka. Místo určení jasné - místní jarmark :-)


Návod na novinkový "oříšek" najdete spolu s několika dalšími zde.

Hezký den

Anička

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já mám kombinaci přírodnin a výšivky či háčkované krajky taky moc ráda. Jsou to (alespoň pro mne) nadčasové věci :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Pavluško, děkuji - za kompliment i návštěvu :-)

      Vymazat
  3. Anička ... ty si neskutočne šikovné žieňa ... kedy to všetko stíhaš ? veľmi obdivujem ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No už jsem slyšela i to, že jsem šílená... asi to bude pravda a tím se vysvětluje ta Tvá otázka, kdy to všechno stíhám :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna