pátek 21. listopadu 2014

Vánoční oříšky, co vzešly z jednoho dlouhého neusnutí...

... a nebo také vánoční oříšky rychlovky pro "nekřížkující" tvořilky - i tak by se dala nazvat oříšková dekorace, kterou vám chci představit. Potřebujete kousky jednobarevných či vzorovaných látek, pár pěkných knoflíků či korálků, jehlu, bavlnky, duté vlákno či jinou výplň, kousek provázku na poutko k zavěšení, nůžky a samozřejmě skořápky vlašských ořechů.

Postup je obdobný jako u výroby "vyšívaných" oříšků - vyšiju motiv na látku (já použité látky dostala od jedné paní učitelky ve školce, Vánoce si sice jako stará konzerva pojím především s červenou a bílou, ale tahle krásná modrá ... to byla výzva :-)), našiju knoflíky či korálky, vyplním dutým vláknem a vložím do oříšku. Nůžkami opatrně zastrčím látku dle potřeby do skořápky, doplním provázkové pouto a mám hotovo. Nic nelepím, nešiju. Pokud oříšky dobře "napěchuji", není to zapotřebí, vše dobře drží vlastní silou :-))


Líbí? Jestli ne, tak vás potrápím ještě jednou fotokoláží, tentokrát jsem nedokázala vybrat pět nejhezčích :-))


Hezké předadventní dny

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna