neděle 21. září 2014

Jedna původně neplánovaná podzimní holčičí...

... čepička. Vyškemrala jsem si ji po mladší sestře, která ji stačila uháčkovat během posledního kreativního háčkovacího podvečera v naší obci. Nechápu, jak to mohla zvládnout. Přišla mi totiž "píchnout" se zaučováním téměř dvou desítek holek. Čepičku chtěla původně darovat na dalším sezení tak, jak je, některé z účastnic. 

Já jsem si ale během mezidobí začala postupně připravovat podklady na další tvoření. Máme se věnovat háčkovaným aplikacím na vytvořené čepičky. Autíčko i vrstvenou kytičku jsem vám už ukazovala. V plánu je ještě pejsek, možná i kočička a také "placatá" kytička. Tu jsem uháčkovala včera. Jenže - potřebovala jsem ji někam aplikovat a Viki už dvě podzimní čepičky ode mne má. Tak jsem použila sestřin "polotovar" a kytičku přišpendlila zkušebně na ni. Původní záměr byl, že jí daruji i s mou aplikací. 

Jenže aplikace se nám s Viki na sestřině čepičce tak líbila (možná i díky té trochu nezvyklé kombinaci barev), že jsem si nedovedla představit, že ji dáme z ruky, resp. hlavy pryč :-) Obzvlášť když se Viki hodila k jedné z podzimních bund. Uháčkovala bych si svou, jenže už nemám dost té světlounce modré příze...

A jak to nakonec dopadlo? No nebudu vás napínat... jsem lakomec lakomá... Volala jsem sestře a uprosila jí, abych si pro Viktorku čepičku i s mou aplikací mohla nechat a ona svolila :-) 

Polopatický návod na kytičku dodám, fotodokumentace (ještě ve stavu našpendlení) zde :-)


Krásný den

Anička

3 komentáře:

  1. Ani ta je parádní, jste se sestrou holky šikovné. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná a originální. Taková se hned tak nepotká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná kombinace barev. Nedivím se, že se vám hodila :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna