úterý 19. září 2017

Když má člověk pocit...

... že mu zeleň začíná růst i z hlavy, měl alespoň trochu upustit páru... 

Podzim je po jaru druhým hlavním obdobím, kdy se na zahradách mobilizují i ti, kteří si celý rok, jak se říká: "váleli šunky". Pro mne je to období, které je pracovně hodně nabité, neboť lidé chtějí hodně sázet, ale často už nevědí jak a práci (obzvlášť tu, která mne baví) já odjakživa odmítám jen s velkými obtížemi... :-)

Ale aby byl člověk schopen podávat ty nejlepší možné výkony, musí občas vypustit a trochu se odreagovat jinou činností. Každý to řeší po svém. U mne v takových chvílích stoprocentně zabírá fyzické vybití (už sportovní či zahradní), jiná tvůrčí aktivita a nebo Jiříčkovo "maminko, chci se s Tebou pomazlit", které neumím odmítnout, i když se ze mě pracovně kouří sebevíc :-))

Dnes tedy jedno pomyslné odreagování se, za které moc děkuji Ilonce. Ta mne oslovila, abych pro jejího malého Šímu ušila bekovku, jakou má náš Jiříček. Variant bylo více, ona si z nich vybrala tu na první (můj) pohled nejméně hravou... Ale když se bekovka "vylíhla", musela jsem se Ilonce v duchu omluvit, líbí se mi moc a vůbec není o nic méně šmrncovní než ta Jiříkova .-)


Jednobarevná šedá (aby ladila k bundičce) v kombinaci s nestárnoucím modrobílým proužkem v tmavě modré barvě, který dodává ten zmiňovaný šmrnc.

Ilonko, snad budete s bekovkou spokojení, už je na cestě k vám :-)

Krásné téměř podzimní dny

A.

9 komentářů:

  1. Tak tahle se mi zatím líbí nejvíc, mám ráda jednoduchost! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Ale zatím je to má teprve druhá klučičí bekovka, takže není moc z čeho vybírat .-) Hezký den A.

      Vymazat
  2. Tak tahle se mi zatím líbí nejvíc, mám ráda jednoduchost! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Aničko, ta se vám zase povedla.Krásně a vkusně sladěná. Já když mi bylo 18 , tak jsem si ušila červenou semišovou a každý se ptal,kde jsem ji koupila.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kdyby bylo na mě, tak já bych brala tu Vaši červenou. Ale tahle byla pro malého kluka a na přání maminky... A bude mít nejspíš širší kombinovatelnost než jiná s divokými barvami a vzory a to se taky bere :-) Navíc ta kombinace se mi opravdu moc líbí, holt Ilonka to měla v oku :-)

      Vymazat
  4. Zase moc pěkná čapka.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna