úterý 30. května 2017

V dinosauří říši...

... a nebo mezi proužky. Podle nálady našeho malého gentlemana :-)


Nový přírůstek do mé rodiny pokrývek hlavy, které dosud ovládaly jen letní klobouky - kromě oboustranné holčičí bekovky přibyla i oboustranná kšiltovka :-)

Mám radost, že přes vlastní konstrukci střihu a asistence Jiříčka, všechno klaplo "naostro" hned na první pokus, jen příště nebudu tolik škudlit při stříhání dinosauří látky - polovinu jsem si nastříhala vzhůru nohama :-)

Krásné dny

A.

10 komentářů:

  1. TA je nádherná Aničko. Mohla bych si u tebe podobnou objednat pro svého tříletého vnoučka?
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Álo, moc děkuji :-) A moc ráda ušiju i jednu pro Tvého vnoučka. Pošli mi prosím na mail obvod hlavy a napiš, jaké máš představy .-) Krásný den A.

      Vymazat
    2. Změřím a napíšu :O). Děkuji.
      Ála

      Vymazat
  2. No tak ta je opět nádherná.Nemá chybu.
    Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám radost, že se líbí :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Anicko,tak to vypadá,že asi i já budu jednu pro Šímu na letošní léto potřebovat ;-)Asi namornickou nebo hvězdnou? Látky bych doma mela,...

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, ta je krásná a Jiříčkovi sluší obě varianty. :-)Asi bych potřebovala jít k Tobě do učení, Ty si se vším tak skvěle poradíš... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-) Jinak Jiříčkovi sluší všechno, co na něj navleču, i ten pověstný pytel od brambor :-))) A k té poslední pokloně - do učení určitě ne, Ty jsi šikovná, jen si víc věřit .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna