středa 3. května 2017

Křídla motýlí...

... v kombinaci s drobným grafickým vzorem, jenž nejsem schopna slovně popsat, odteď spolu na novém letním kloboučku pro jednu mou zákaznici. Ta jimi postupně vybavila nejen svůj šatník, ale i letní garderóbu své kamarádky, která nový klobouček dostane jako dárek.

Původní zadání byl tmavě modrý podklad s motivem motýlů... Hledala jsem dlouho... a nenašla jsem. Nakonec však nabízená alternativa se vznešenou petrolejovou také vůbec není k zahození. Šedobílý doprovod v podobě drobného vzorku ji podle mne ještě víc vyzdvihne .-)



Tak snad se bude líbit .-)

Krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Ne snad, ale určitě se bude klobouček líbit. Je moc hezký.
    Hanka z Podrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak paní zákaznici ano, tak doufám, že i její kamarádce, které je určen :-)

      Vymazat
  2. Já bych ho Aničko brala hned :o), je krásný.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna