čtvrtek 25. května 2017

Blogerské Vánoce...

... spolu teď na jaře zorganizovaly Martina s Marcelou a já dostala po dlouhé době chuť zapojit se také :-)

Dárek jsem vyráběla přímo pro jednu z organizátorek - Martinu. Líbí se mi, jak šikovně to umí s betonem a jak se svým partnerem recyklují a přetvářejí věci, které jim přijdou pod ruce a navíc to umí krásně "prodat" na krásných fotografiích :-)


Protože je Martina žena milující neutrální a přírodní barvy, pojala jsem tak i svůj výrobek. Marti jsem ušila béžový polštářek, na jehož přední stranu jsem namalovala barvami na textil bílou holubici a celý polštářek obháčkovala rozvernými bílými bambulkami .-)

Marťa už má polštářek doma, takže jej mohu zveřejnit i na svém blogu .-)

Krásné dny

A.

14 komentářů:

  1. Anička, už som obdivovala tieto tvoje podušky s vtáčikom, podľa mňa si darček vymyslela dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasa, verim, ze Martinu MOC potesil. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji. Jsem zvědavá, co vymyslela Martina :-) Krásnou neděli A.

      Vymazat
  3. Jsou všechny krásné také jsem obdivovala už ten vláček ********************************

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, polštářek je moc povedený a věřím, že se líbí. Jsem zvědavá, jaký dárek dostaneš od Martiny a doufám, že se pochlubíš. :o)
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za pozitivní ohlas a pokud jde o dárek od Marti - jsem napjatá, jako struna... A jasně, že se "pochlubím" :-) Krásnou neděli A.

      Vymazat
  5. Moc hezký polštářek, bezva dárek, který zcela určitě potěší.
    Hezké dny přeji!
    Hanka z Podkrknoší

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, polštářek je krásný, jemný, něžný. Moc se ti povedl. S výměnou také finušujeme, tak jsem zvědavá:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji - já o něco takového usilovala, tak mě moc těší, že to tak vnímá i někdo jiný :-))) Na Tvou výměnu musím kouknout .-) Krásnou neděli A.

      Vymazat
  7. Aničko, polštářek se Ti moc povedl a jak jsem k Martině nakoukla, určitě se bude hodit. ;-) Jsem zvědavá, co přoletí Tobě. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji :-) A k dárku pro mne - zvědavé jsme dvě :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna