sobota 27. května 2017

Houpací síť...

... je parádní věc. Ale kam ji zavěsit, když na zahradě člověk nemá vzrostlé stromy, které by její umístění zvládly a ani nechce skladovat konstrukce k tomu určené...?

Řešení se vždycky najde. A někdy jej má člověk přímo pod nosem .-)


Nainstalováno a ihned zabráno :-)

Krásné dny

A.

6 komentářů:

  1. Dobrý večer, Aničko, taky máme dvě houpací sítě a nejdříve jsem nevěděla kam je umístit.Nejdříve jsem si myslela někde pod stromy,ale máme velké atrium a obě pěkně ve stínu se vešly.Jedna je podobná té vaší a druhá sedací.Sice si tam moc často nesedám,ale když přijedou vnoučata tak je obsazeno pořád.Krásný zbytek víkendu.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky za komentář. U nás snad časem dojde i na využívání dospělými, až se děti sítě nabaží :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Ahoj Aničko, dobře jste to vymysleli. A moc se mi líbí Jiříček, jak se ujal houpání a ještě snad bude "předčítat", aby se lépe odpočívalo. ;-)Přeji krásný, pohodový večer. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, asi ne... potřebujeme dvě sítě, neboť máme dvě děti... už se začínají hádat, kdo půjde první a na jak dlouho :-) Možná koupíme ještě jednu a natáhneme ji přímo na terase .-) Jo a "čtenář" je Jiřík velký, to zase jo :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko, ta je krásná, je z JYSKu? taky bych chtěla houpací, ale čím ji máte v trámu ukotvenou?
    děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, ano, narazila jsem na ni v JYSKu. Je přivázána silným provazem (nosnost asi 400 kg :-)) a ten ukotven z druhé strany trámu takovou kovovou "sponkou" uchycenou dvěma vruty, která jej drží, aby nesklouzl dolů. Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna