pátek 1. května 2015

Pro Viki...

... chystám jako dárek od maminky k pátým narozeninám taky jednoho šmudlu. Když Jiříček dostal ke svým druhým narozeninám medvídka, Viki bylo líto, že ho nemá taky. 

Včera večer jsem jí dokonce přistihla, jak medvídka Jiříčkovi z postýlky poté, co usnul, tajně vzala a odnesla k sobě :-) Jsem šťastná máma, co má děti které (ještě) milují hračky, které jim sama vyrobí :-)

Je ale třeba děti podporovat v tom, aby si hračky vč. šmudlíků půjčovaly, proto nešiji znovu medvídka ale... Snad ho v tom (zatím) polotovaru poznáte :-)



Nápomocen je mi střih zveřejněný v posledním čísle (2/2015, resp. duben/květen 2015) časopisu Marina Quilt. A je tam více zajímavých věcí, které doma "postrádáme"... chystám se rozšířit naši sbírku dětských letních kloboučků :-))

Mějte se krásně

Anička

6 komentářů:

  1. Aničko to bude radosti, protože už teď se krásně rýsuje a bude to mazlík se vším všudy.
    Svého prvního háčkovaného medvídka jsem dala vnoučkovi, chodí do první třídy, a před pár měsíci mi ho přinesl, že upadlo ouško, tak jsem opravovala :o)).
    Hezké májové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat, že v polotovaru vidím jezevčíka :o))).

      Vymazat
    2. Álo, pokud vnouček přišel s medvídkem, abys jej opravila, je to to největší zadostiučinění :-) A máš pravdu, je to jezevčík :-)

      Vymazat
    3. To ano, má ho už asi 3 roky :-). To jsem se pustila do háčkování hraček.
      A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna