úterý 12. května 2015

Obyčejný projev laskavosti...

... vytváří nekonečné vlny, které se k tobě vracejí.

Včera večer ještě než jsem šla spát, jsem náhodou u své kamarádky shlédla na Facebooku toto dojemné video. Možná jej, stejně jako poslání, které s sebou nese, už znáte. Je ale fajn si některé věci znovu připomínat...



Mějte se krásně

A.

10 komentářů:

  1. Aničko, tak to bylo moc hezké, až jsem zaslzela, protože kdybychom se všichni na světě chovali s rozumem, lidsky, se srdcem dokořán, snad by bylo všechno jiné a lepší. Stále víc a víc je kolem nás všech plno zloby, nenávisti, rozpínavosti, zla a bojechtivosti...
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, je to tak. I mě to dojalo. Myslím, že ta myšlenka platí stoprocentně. Sama ale vím, jak těžké je dneska chodit se srdcem na dlani a nedivím se, že se tolik lidí před světem - zlým, ale i dobrým - uzavírá do sebe. Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko, neznala jsem to, je to krásné. Kéž by to takhle bylo všude na světě.
    přeji hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, nežijeme v ideálním světě. Ale občas si říkám, nemusí pršet, stačí, když kape... :-)

      Vymazat
  3. Neuvěřitelně krásné video! Díky za něj! Dojalo mě, škoda, že se takhle nechováme všichni.
    Krásné dny!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem moc ráda, že oslovilo i někoho dalšího :-) krásný večer A.

      Vymazat
  4. Aničko, krásné,také jsem dojatá.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Dojemný video. Kéž by bylo takových lidí víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky za zastavení i komentář. Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna