středa 15. října 2014

Zadumaná, nostalgická, klidná...


... je naše říjnová zahrada. Trochu jako její majitelka... Letos asi poslední obrázky.

Anička

16 komentářů:

  1. Neskutečná nádhera. Aničko, zahrádka se ti moc povedla. Je kouzelná v každém ročním období. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za takovou poklonu, Rijo. Snažila jsem se, aby byla zajímavá po celý rok a pořád se snažím vylepšovat, doufám, že bude na co koukat i příští rok :-)

      Vymazat
  2. Aničko, neskutečně krásná procházka tvou zahradou, je vidět, že tě baví navrhovat a vymýšlet novinky do zahrádky, ale hlavně všechno realizovat :O). Klobouk dolů - krása . Měj pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, ani nevíš, jak si mě potěšila :-) Hezké dny Anička

      Vymazat
  3. překrásná zahrada, takovou bych taky jednou chtěla mít, svoji vlastní... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však máš před sebou ještě hodně času něco takového si sama jednou zrealizovat. Třeba to vyjde :-)

      Vymazat
  4. Aničko máš krásnou zahradu ... v zimě jí to bude taky slušet , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, možná máš pravdu. Člověk jen musí umět dobře koukat :-)

      Vymazat
  5. dobrý den Aničko, smekám před vámi.Moc pěkné,s citem pro detail tvořené, dotažené do konce. Neskutečná hora práce za vámi, ale výsledek stojí opravdu za to. Je vidět,že jste se zahradou sžitá, že vás to baví. Zahrada vím to oplácí svoji krásou v každém ročním období. Přeji hodně úspěchů ve vašich činnostech. Krásný barevný podzim. seniorka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá seniorko (škoda, že jste nepřipsala i jméno :-)), moc si vážím Vaší návštěvy mého blogu, i slov, která jste napsala. Tak snad teď nebudu nosit frňák příliš dlouho nahoře a neusnu na pověstných vavřínech :-) Krásný podzim i Vám Anička

      Vymazat
  6. Aničko, krásná je ta vaše zahrada :) Je vidět, že máš pro to cit! Moc se mi líbí ta kombinace s kameny!
    Přeji Ti krásný podzimní čas :) Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, díky za návštěvu i milý komentář plný vykřičníků :-))) Hezký podzim Anička

      Vymazat
  7. Aničko, ty a klidná? vždyť ty jsi, aspoň teda podle mě, úplný živel. Já si myslím, že tebe musí být všude plno.
    A tu tvoji zahradu obdivuji pokaždé když ji vidím.
    pěkný podzimní den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Majko, to si mě rozesmála. No nebudu zapírat, možná jsem k tomu klidná měla ještě připsat, že v případě majitelky zahrady je to záležitost několika okamžiků (resp. toho, než se nadechne) :-)) Za kompliment k zahradě velké díky. Jsem na ni pyšná, i když je stále co vylepšovat. Je jako mé třetí dítě :-))

      Vymazat
  8. Aničko, nádhera ....kochám se, kochám ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) I já se k Tobě ráda chodím kochat a že je nač koukat :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna