pátek 3. října 2014

Když se sejde pár tvořivých rukou...

... je to nádhera :-) 


Koláž zachycuje výsledek naší činorodé práce během posledního kreativního podvečera, který se nám podařilo uspořádat v naší obci. Většina výrobků už je ve finálním stavu, u několika stačí jen málo :-) Dalších slov netřeba...

Krásné tvořivé dny

Anička

8 komentářů:

  1. Moc pěkné, dneska jsem se taky pustila do kaštanových věnečků. Jen mi přijde, že strašně často odpadávají - nechce se jin nějak držet. Nevím jestli je to normální nebo mám nějaké neposedné kaštany. :-)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tvé kaštany nejsou o nic neposednější než ty naše či kohokoliv jiného :-) Pokud máš věneček venku - tak chladno a vlhko dělá své. A pokud si lepila kaštany jako já ještě čerstvé, tak jejich "neposednost" může vězet v tom, že se vysušováním trochu scvrknou a to může mít na jejich držení také vliv... Snad Ti neodpadly všechny. Mě jich taky cca 6 kousků postupně odpadlo, ale znovu jsem je přilepila tavnou pistolí a zase drží. Pokud by byl věnec z kaštanů doma, tak by "nezlobil" vůbec. Mám to vyzkoušené z dřívějška. Anička

      Vymazat
  2. KRÁSA VELIKÁ.
    JISTĚ I PŘÍJEMNÁ ZÁBAVA.
    HEZKOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdo, přesně tak, jak píšeš - bylo moc příjemně :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna