středa 22. října 2014

Pro jednu (snad) romantickou duši...

..., jejíž identitu vám teď nemohu sdělit, chystám dárek k narozeninám. Toto je podstatná komponenta dárku. Háčkovaná aplikace na budoucí textilní polštářek ve světlé barvě, možná čtvercový, ale dost možná také kulatý... To si ještě nechám projít hlavou :-) A aby mu nebylo smutno, chci vyrobit ještě jeden ve stejné či obdobné kombinaci barev.


Háčkuji z bavlněné příze CATANIA podle návodu, který jsem si našla na Bernat.

Pohodové dny

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna