pondělí 27. října 2014

Dušičkový...

... přírodní věneček jsem vyrobila na objednávku svého muže, který jej až doposud každý rok na hrob své rodiny kupoval v květinářství, včera odpoledne.
 

Použila jsem přírodniny dodané naší zahradou, mými dobrými kamarádkami a jednou hodnou sousedkou. Jako základ jsem recyklovala jarní proutěný věnec (březové proutí),  na něž jsem drátkem postupně připevňovala větvičky smrku ztepilého a smrku pichlavého, korejské jedličky a poléhavého jalovce. Celý věnec jsem pak dokola obmotala větývkami břečťanu. Dozdobeno je květenstvím rozchodníkovců a břečťanu a smrkovými a borovicovými šiškami.

Klidné dny

Anička

8 komentářů:

  1. Aničko,krásně se ti povedl, těch surovin nemusí být mnoho, ale parády nadělají, já jsem letos věnečky koupila, v práci je sice neděláme ani neprodáváme (ikdyž zájem by byl), ale v areálu zahradnictví je pro svoji prodejnu tvoří moc šikovní lidičkové, takže si můžu v klidu vybrat a cena je víc než slušná. Už ale pomalu přemýšlím o zimním věnci na dveře, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, pokud máte v okolí místo, kde se prodávají věnce, které se Ti líbí a i cena je příznivá, asi bych taky váhala... U nás nic moc, na můj vkus je ve věncích příliš mnoho umělých materiálů s nepřirozenými barvami. Působí hodně kýčovitě. Chtěla jsem něco decentního a vkusného. A mám ráda přírodniny, kterých se mi naštěstí dostalo :-) Takže byla další skvělá příležitost si zase trochu zatvořit :-) A zimní věnce? Už o nich taky trochu přemýšlím... ale zatím si chci ještě chvilinku užívat podzim :-)) Hezké dny Anička

      Vymazat
  2. Aničko, krásný věnec, také mám ráda přírodní, mě se ty umělé kytky nelíbí, jsou příliš křiklavé. Dneska jsem udělala 2 věnce a 3 košíky, také z přírodnin, doplněné šípky, hlohem, šiškami a stuhami vínově červenými. A odpoledne jsme 4 kousky rozvezli na hroby. Zůstává jeden a ten je do Přerova tátovi a tam pojedeme v sobotu. Měj pěkný zbytek dne Maryša ?O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, asi to máme s těmi kupovanými věnci stejně :-) Tvůj materiál zní dobře a určitě i věnce a košíky budou krásné :-) Hezký den Anička

      Vymazat
  3. To je vkusná a decentní dekorace. Květenství břečťanu mám ráda a letos mi přijde, že kvete víc jako obvykle, že by tuhá zima? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Záměr byl, aby to bylo vkusné a decentní. Pokud tak výsledek působí i na Tebe, jsem potěšena .-) S tím květenstvím břečťanu - to já nevím, uvidíme :-))

      Vymazat
  4. Aničko, věnec je nádherný, miluju přírodní materiály! Jsi velmi šikovná a všestranná! Měj se krásně! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Pro mě jsou přírodniny jako magnet. Když někde na procházce vidím šišku, žalud, klacek... vždycky se mi rozzáří oči jako bych viděla pytel zlata a sbírám ... do kapes, pod kočárek, kabelky... Hezké dny Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna