středa 23. července 2014

Taková jedna prázdninová rychlovka...

... zamyšlení u konve... protože navíc teď nezbývá čas... 


Teď mám hlavu samých "rychlovek". Příprava svatebních darů i rób celé naší rodinky na sestřinu svatbu (to máte tak, když chcete mít všechno sladěno do puntíku a vzpomenete si na to ani ne měsíc před termínem svatby :-), teď už mi dokonce zbývají jen necelé tři týdny...), příprava dárku pro druhou sestru, která dorazí na svatbu až z Francie, projekty zahrad, děti doma, občas nějaká ta návštěva, vlastní zahrada... nevím, jestli to všechno stihnu včas, ale snažím se a stále doufám... 

A když ne... SVĚT SE NEZBOŘÍ! (to píšu hlavně pro sebe :-) Svatební dary už jsou před finišem. Projekty zahrad také. A jinak? Nebudeme sice tak dokonale sladěni, ale bavit se budeme určitě (teda doufám, že i naše děti). Navíc pozornost se bude obracet k nevěstě a té to bude slušet určitě :-) Dárek pro druhou sestru mohu poslat poštou. Zahrada poroste (chvíli) i beze mne...

Takže vlastně všechno v pohodě.

Tak se mějte krásně a já se zase ozvu. Třeba s něčím, co není super tajné a co vám budu moci ukázat dřív než v srpnu :-)

Mějte se blaze.

Anička

4 komentáře:

  1. Nadechnou ,vydechnout vsechno v klidu .Urcite to vsechno dobre dopadne .

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda Aničko, to vypadá jako pořádnej fofr:) , přeji ať vše stihnete v klidu a pohodě. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palec ať ti to jde od ruky ;)) A budu se těšit na nějaké fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, co obnáší zahrada, zrovna v těchto dnech, k tomu malé děti, domácnost a teď ještě taková událost! Aničko, přeji ti, abys všechno zvládla v klidu a ty to dokážeš! Prázdniny se nám za chvíli přehoupnou do druhé půlky, tak si toho léta užívejme i přes všechny starosti a povinnosti!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna