neděle 27. července 2014

Neplánovaná rychlovka

V poslední době se mi to stává čím dál častěji. Spousta kreativních projektů mne napadá na poslední chvíli. Ale stále je tam ta chvíle a k tomu má naděje, že by se projekt dal ještě stihnout, i když za minutu dvanáct... Nejinak tomu bylo včera večer. Kolem deváté mne napadlo, že bych jedné tříleté oslavenkyni z okolí mohla k zakoupeným dárečkům přidat něco z vlastní tvorby. Konec si domyslíte... :-)


Tak jen pár technických poznámek - návod na čepičku najdete u Lenky, na kytičku na mimibazaru. Háčkováno z světlounce šedé ELIAN Nicky a růžové Camilly.

Krásné letnění

Anička

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Na té pěkné malé hlavičce, pro kterou jsem ji háčkovala, by bylo hezounké snad všechno :-))

      Vymazat
  2. Aničko, takové rychlonápady bývají nejlepší, jistě se hodně líbila. Pěkný den přeje Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často ano. Ale tentokrát to bylo hodně napínavé od začátku do konce - stihnu - nestihnu... :-)

      Vymazat
  3. rychlovka ale nadherna :D niekedy je to najlepsi napad nieco narychlo spichnut :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, myslím, že si trefila hřebíček na hlavičku :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna