pondělí 14. července 2014

Má první levandulová palička

Ani nebudu počítat, pokolikáté už píšu na tomto blogu slovo "má/můj první". A ani nebudu předvídat, kolikrát to ještě napíšu. Na tohle "poprvé" jsem čekala docela dlouho. Obdivovala jsem ten malý levandulový zázrak u šikovnějších z vás několik sezón, než jsem se odvážila vyrobit si něco podobného sama pro sebe. 

Čekala jsem velké složitosti, pak jsem ale uviděla pěkné video, kde byl postup názorně předveden a bylo rozhodnuto :-)

Má první levandulová palička. S drobnými nedostatky (všechny stonky nebyly stejně dlouhé, většina našich levandulí má spíš kratší stonky, jednotlivé svazečky v paličce nejsou stejně velké, ale na první pokus... :-))


Ještě bych ráda vyzkoušela výrobu levandulových "košíčků". Ty jsou na výrobu velmi jednoduché a vypadají taky moc pěkně. Navíc v nich prý levandule více voní...

Krásný letní den

Anička

4 komentáře:

  1. Aničko, povedla se ti, ale není to palička, ale pořádná palice :o)
    Těším se na košíček.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No pekná prvotina. Moja prvotina (a asi aj poslednina) vyzerala milióntisícpäťstokrát horšie. :D
    Nedostatky som si ozaj nevšimla. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna