středa 2. července 2014

Prázdninový provoz...

... je trochu náročnější. Domácnost plně opanovala Viktorka, které skončila školka. A je to trochu znát :-) Ale ono se to utřepe. Stejně jako loni. Na konci loňských prázdnin mi bylo líto, že už zase začne chodit do školky. Mám v plánu společné výlety, které bychom snad mohli s Jiříčkem a Viki zvládnout ve zdraví i bez tatínka :-) No a taky nějaké to tvoření s Viki... a společné pečení... :-) 

To včerejší bylo o kuřátku pečeném s kořením estragon a trochou másla. Znáte estragon? Používáte v kuchyni? Pokud ne, tak doporučuji vyzkoušet právě na kuřátku, je pak velmi velmi lahodné.... Možná ale máte pro estragon i jiné využití v kuchyni. Pokud ano, podělte se prosím o svou zkušenost. 

A taky jsme s Viki pekly rohlíčky podle receptu zde

A protože mi dorazily objednané panamky, pustila jsem se do výšivky vsádky venkovního ubrusu, o kterém jsem vám už psala. Vsádka bude nakonec z panamky béžového odstínu... bude to takové víc retro :-) 


Na blog už asi během prázdnin nebude zbývat tolik času, ale tak to má přes prázdniny většina z nás :-) A taky kdo by o prázdninách vysedával u počítače...  :-) Takže užívejte léto a až zbude chvilička, tak třebas se zase virtuálně na chvíli i prázdninově potkáme :-)

Mějte se krásně

Anička

2 komentáře:

  1. Aničko krásné prázdniny přeju, užijte si je:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, i Tobě. A těším se na Tvé krásné další filmy z říše zvířat :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna