pondělí 28. července 2014

Dívčí klobouček na svatbu aneb když maminka šije podruhé

Dobrý večer,

konečně jsem se trochu hnula z místa a mohu si odškrtnout první položky ze svého několikabodového předsvatebního DIY seznamu :-) Dvakrát svatební dar splněno a dívčí klobouček na svatbu také splněno. Jupíí :-)


Dívčí klobouček jsem šila podle střihu, který jsem si už před nějakou dobou vytvořila. Oproti předchozí verzi nemá všechny vnitřní švy začištěny šikmým proužkem, ale vrchní a boční část kloboučku jsou zdvojené (podsádka), šikmým proužkem začistím jen šev mezi boční částí a krempou (pokud to stihnu do svatby :-)). 

Lehce "zválený" tvar není záměrem, nýbrž pečlivě promyšleným aktem naší Viki zmařit šňůru nekončících maminčiných pokusů o kvalitnější prezentaci svého kreativního bouření na tomto blogu :-)

Může zůstat jen tak. Myslím ten klobouček. Pokud ale přeci jen zbyde ještě chvilička, přibude na kloboučku ještě nějaká ta kytička a možná kolem nejužšího místa krempy i nějaká ta pentlička :-)

S původně neplánovaným rýmem na závěr se loučí

Anička

1 komentář:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna