pondělí 5. května 2014

Hypertufí

O hypertufech jsem vám už jednou povídala. A slíbila, že až vyrobím ten svůj, pochlubím se. 

Tady je. Můj první malý hypertuf. Právě na jeden netřesk a jeho rodinku. Ještě možná aplikuji "urychlovač patiny" aneb postřik zahradním hnojivem nebo nátěr bílým jogurtem, aby se mi na hypertufu rychleji zabydlel mech a lišejníky...


Můj první pokus o hypertuf bych hodnotila úspěšností 50/50. Jeden hypertuf (ten menší) vyšel na 100 %, druhý nevyšel vůbec. Jedním dechem však dodávám, že to bylo mou chybou. Nedávala jsem si pozor, když jsem pěchovala hmotu do forem. Vnitřní forma se mi nepozorovaně při pěchování dotkla stěny vnější a při vyklepávání tak na mě koukala z jedné strany obr díra. 

Neházím však flintu do žita. Hmotu rozbiju kladivem a přidám do materiálu na další hypertuf. A zvažuji, že tentokrát zkusím hypertuf v hranaté podobě. Tak držte pěsti! :-)

Krásný den

Anička

14 komentářů:

  1. Aničko ahoj já si myslím ,že té zahrádce dáváš uplně všechno asi jako já:) ta miska se ti krásně povedla.Hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někdy si říkám, že až moc... Je to přímo posedlost :-)

      Vymazat
  2. Aničko, tak to se ti moc povedlo, než pořádně upravím zahrádku, aby se vzdáleně podobala, jak si přeju, bude to ještě dlouhá makačka. Tak na nádoby, které chci dělat není čas, snad v létě až na chaloupce budeme i spát, to se udělá víc práce. Máš tu zahrádku vymazlenou :O). Pěkný večer Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc hezky ,ja uz mam potreby koupene ale ted nemem cas se do toho pustit doufam ze snad pristi tyden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to jen odhodlání, jít do toho. Pak už to jde skoro samo :-)

      Vymazat
  4. Aničko vypadá to dobře, jen těch kytek bych tam dala víc, připadá mi tam tak chudinka osamocený ztracený:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, ani nevíš, jak Ti rozumím. Ale zapřísahala jsem se, že počkám. Netřesky se docela pěkně rozrůstají, takže to chce jen trochu trpělivosti a i ten můj bude mít kolem sebe brzy plno kamarádů :-))

      Vymazat
  5. Teda, to je super, musím se podívat na postup - moc se mi líbí :) Taky bych ho osázela trochu více, ale je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, zkus a pochlub se! K osázení - viz reakce u Ajky... Kdo si počká.... :-)

      Vymazat
  6. Aničko, to je skvělý nápad do zahrady. Ledacos podobného jsem už někde okukovala, také jsem četla o patinování jogurtem ap. Věřím, že to není tvůj poslední pokus a že uvidíme další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, jen se nějak musím dokopat k těm dalším :-) Jsem v poslední době na svůj vkus poněkud Z P O M A L E N Á :-)

      Vymazat
  7. Aničko pěkně se Ti povedl a já si myslím, že nezáleží až tak na tom jestli je trochu křivý nebo takový či makový ber to tak, že každý kus je orginál a v tom je tá krása,ono Ti to stejně zaroste kytkama a nikdo si toho nevšimne.Netřesk se Ti rychle rozroste. Ale dělej dále je to moc pěkné! Pá Luďka.

    OdpovědětVymazat
  8. Luďko, já jsem s tím, co vidíš na fotce docela spokojená :-) Ale o tom dalším jsem měla trochu jiné představy :-) Ale máš pravdu, že to stejně hodně obroste zasazenýma kytičkama. Tak teď jen znovu "zadělat těsto" a zase něco nechat vytvrdnout :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna