neděle 16. března 2014

Ještě jeden zahradnický...

Než přišel déšť v sobotu odpoledne (že už ho ale bylo třeba...), stihli jsme v pátek zvertikutovat a pohnojit trávník. Letos o měsíc dřív než loni. Snad už nás počasí nepřekvapí. Loni nám na apríla napadl metr sněhu. 


A taky jsem si připravila svůj minizeleninový záhonek na další sezónu. Letos to bude o již osvědčené červené řepě, kopru, cibulce, mrkvi, hrášku, růžičkové kapustě, cuketě, dýni hokaido, a nově i kadeřávku. A po okrajích záhonu ještě lichořeřišnice, nízké afrikány a měsíček. Jako ekologické prostředky proti různým nemocím a parazitům jako jsou mšice, housenky, slimáci. Taky přemýšlíte, kam to tam všechno zaseju a zasadím? :-) Vše mám ale pečlivě promyšleno a naplánováno (včetně toho která zelenina má kterou za souseda ráda a kterou zase ne), tak snad to opět klapne.

Pro začátek 2 dlouhatánské řádky cibulky a červené řepy. A taky jeden necelý řádek mrkve (zbytek řádku vyplní prozatím experimentálně kadeřávek). No dobře, přiznám se. Nevydržela jsem to a když mi to tak pěkně šlo, tak jsem zasela i řádek kopru a po okrajích zasela měsíček a lichořeřišnici, i když bych podle návodu měla ještě zhruba měsíc počkat... :-)

A teď jen čekat, až něco vzejde :-)

Krásný večer

Anička

PS: a taky jsem si stihla objednat přes své oblíbené zahradnictví působící i na internetu tři nové stromy do okrasné zahrady :-)

2 komentáře:

  1. Aničko jestli ti tak mohu říkat moc pěkné příspěvky,také se chystám do zahradnictví chtěla bych žlutý vilín mám jen červený .Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  2. :-) No, Evi, u mě z jsou z těch původně tří stromů nakonec čtyři a k tomu jeden keř... Ještě jsem dodatečně doplnila původní objednávku :-)) Vilíny jsou krásné stromy/keře, jen já už bych je neměla kam posadit...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna